sâmbătă, 3 septembrie 2011

Gând la ibric #3

Azi dimineață m-am trezit... din nou... nu... nu la realitate, de fapt poate la realitate pentru că în ultimul timp confund realitatea cu senzația dată de o mahmureală cruntă... verific parametri... durere de cap, vederea încețoșată, gust de pisică moartă în gură... lasă-mă să ghicesc... sâmbătă dimineață... da... nici o surpriză aici... Aseară cineva m-a lovit în cap cu câteva halbe de bere (gluma mea favorită). Doar că azi nu e chiar atât de amuzantă... pentru că aseara chiar m-am lovit la cap... la intrarea în Office... da... exact... de trei ani fregventez localul... aseară am uitat să mă aplec... se întamplă... WAKE-UP CALL !!! În fine, nu despre asta vreau să vă vorbesc, azi dimineață m-am trezit cu cineva în apartament, cațiva străini își instalau instrumentele în camera mea (cândva a noastră), viitoare fosta mea cameră (undeva, în viitor, probabil a altor îndrăgostiți). Indivizi păreau profesioniști așa că nu i-am deranjat. Ne-am salutat discret și eu am intrat la duș. Apoi a început concertul, FUCKING RED HOT CHILI PEPPERS !!! După ce si-au strâns lucrurile au urcat la vecinii de sus. Vă sunt dator cu o maximă, cred...

Maxima unui bețiv, în toaleta clubului Office, Tîrgu Mureș, 3 Septembrie 2011, dimineață:

« știu... e ușor să spui: renunț la tot și devin eu »



P.S. A mai rămas puțin până la sfârsitul lumii... dar mult până la începutul unei lumii noi... enjoy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu