miercuri, 4 ianuarie 2012

Random midnight thoughts sau sidromul copilului răsfațat

Fericirea cladită pe nefericirea altora nu poate fi decât trecatoare... cred că ti-am mai spus... de ce ne-am sărutat pe furis știind asta? ca doi copii ce devorează o acadea furată și cred că vor scăpa nepedepsiți...

Oamenii care mă fac să sufăr: TU TU TU eu TU și TU... scuză-mă dacă, din greseală, am repetat câteva persoane.

Gândindu-mă la tine, la noi, la... nimic... am uitat ce am vrut să spun...

De ce găsesc în sinucidere un raspuns la toate problemele mele de cacat...?

Ah... asta e... nu sunt un impotent sentimental, s-a demonstrat !!! Asta vroiam să îți spun două rânduri mai sus... știam că o să mă contrazici...

Te iubesc, mă urăsc... sau era invers ?

Am hotarat să plec pe lună pentru o perioadă... nu încerca să mă oprești ! de data asta chiar sunt hotărât să pun o distanță între noi... așa... ca să te fac să suferi !

Dacă aș fi bolnav terminal nu aș vrea să primesc o inimă ca a mea în momentele astea, aș prefera, mai de grabă, un cartof...

Nu... nu te urăsc, aveam dreptate prima oară...

Nu sunt un copil răsfățat, doar m-am obișnuit să te iubesc... nu pe tine... sau pe tine... voi sunteți doar niște înlocuitoare... niste femei compromis... aveți consistența sufletească a unei saltele de dormit și țineți locul altei femei, mai bună ca voi dar care, probabil, nu o să ne iubească niciodată... la ea visăm, cu voi o înlocuim... pe ea o așteptăm, voi îi țineti locul... ne iubiți în locul ei, în absența ei, în așteptarea ei... câteodată vă confundăm cu ea și atunci voi profitați, alteori uităm de ea și ne multumim cu voi...


Astăzi te urăsc, vă urăsc, mâine o să te iubesc din nou... așa e viața... astăzi sunt un prost, mâine... nebun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu